Saturday 15 October 2011

ujian komputer statik

assalamualakum semua today mood happy because ujian statik komputer dah pass
...tapi di sebalik kegembiraan ada peristiwa kelakar campur dengan kecuakan...nak tahu sebab apa???
cuba teka hehehehee...

okay ni cerita masa aku dekat pejabat nak buat ujian statik.....okay aku dengan kawan aku merangkap jiran sekampung pergilah register lepas dah sign and bagi ic, penjaga kaunter tu beritahu aku pergi suruh masuk ke dalam bilik and terus pergi dekat PC nombor 4.....dengan hanya membawa ic sahaja bag aku letak dekat luar arahan tak boleh bawa beg masuk...aku pun pergi lah menjawab dengan jaya nya walaupun tak berapa nak jaya result tu hik3.

ok sesudah menjawab and result lulus aku pun keluar dari bilik tu bagi lah ic yang aku bawa tadi coz nak print result then ambik gambar kene bayar RM10..aku pun pergi ambil beg aku geledah punya geledah tak jumpa pun purse aku...eh aku tertinggal ke tadi rasanya bawa coz ic aku ambil dr purse tadi huhuhuhu aku dah cuak dah time tu...aku cakap kat orang tu suruh tunggu jap purse takde...tiba2 orang tu cakap ni ke beg awak dengan menunjuk ke arah ku aku pun cakap ha ah huhhhhhhhhhhh nasib baek jumpa walaupun malu jap hahhahahaha boleh tertinggal pulak kat situ tadi excited r konon nak jawab exam hik3,,,,,,apa2 syukur purse aku dah jupa....


buku oh buku 


ni lah purse aku yang tercicir tu...


ni lah resultnyer janji lepas huahuahua

No comments:

Post a Comment

adiWidget™