Tuesday 4 October 2011

suka duka convo

assalamualaikum hai kawan-kawan semua rindu nak mengupdate blog. Setelah beberapa hari ku meninggalkan kuantan akhirnya aku selamat sampai rumah pukul 1.10 pagi tadi huhuhu alhamdulillah selamat sampai..

ni nak cerita pasal konvo aku...semalam 3 okt 2011 merupakan detik bersejarah dalam hidup ku menggemgam segulung ijazah naik ke pentas yang di hias indah di Universti Utara Malaysia...korang tengoklah gambar jubah aku pada entry yang sebelum ni erk just click here ok....

aku bertolak pergi uum hari ahad pagi kol 8pg dan sampai sana kira-kira kol 6 petang dan bermalam di rumah sedara kawan abang aku.....jom kita layan picture ok malas nak tulis panjang-panjang penat pun tak hilang lagi ni....


ni gambar kat pentas aku cilok dari fb orang lalalalala hehehhehehe..

 ni gambar kak Elyyn sepupu abg Emmy...Abg Emy ni kawan abang aku dia lah yang follow aku pergi kedah.
kami cuba bertiga aku, my bro n him..my abah cant follow coz not feeling well. tq kak Elyyn n family sudi tumpang kan kami bermalam di rumah.....kamu semua baik sangat ...tq so muchhh..
me n my bro at bowling centre. Abg Emmy nk maen bowling so kitrorang ikut lah sebelum bertolak balik kuantan.





otw balik kami telah tetsalah jalan kami pergi ke puncak genting highland hahahaha merasa gak pergi genting walaupun lalu jer hehhehehe :P

picture bawah ni jer ada jubah dah pulang so tak sempat nk menggedik ambik gambar dengan jubah coz nak cepat huhuuhuu..




selamat tinggal uum bila lah aku boleh jejak kaki lagi ke sini...banyak kenangan pahit manis di sini
akan ku abadi setiap kenangan di sini di lubuk hatiku buat selama-lamanya

No comments:

Post a Comment

adiWidget™