Tuesday 27 September 2011

pre convo 26 sept 2011(KAMI BUDAK ACCOUNT)

rindunya nak mengarang kat blog sebenarnya hari yang lepas2 ku busy ni baru ada masa 24 n 25 pergi kenduri kahwin jiran sebelah meriah sangat. 25 malam pulak lepas p kenduri aku bertolak ke UUM untuk ambik jubahkonvo sampai 26 pagi dekat KEDAH. pastu malam tu jugak ku balik KUANTAN dan hari ini first day start keje...bayangkan aku duk dalam bas dekat 12 jam pastu pergi keje huahauahua....kesian tak dekat aku huhuhu..takpe dugaan namanya...malam ni kenelah tido awal untuk topup tido aku yang tergendala.

tak nak cerita banyak jom layan picture aku and my friend melaram dengan jubah kitorang hehehehh belum sempat nak naek pentas kami dah rasmi dulu hehehhehe..tengok background belakang mendung je ni sebelum ujan selamat sempat ambik gambar.. insyaalah 3 OKT ni aku graduate hehehehhee pergi semula ke UUM untuk menggemgam segulung ijazah..............






No comments:

Post a Comment

adiWidget™