Monday 19 September 2011

TAHNIAH anda telah diterima untuk jawatan.....

assalamualaikum 2entry hari ini ku buat ni ku nak citer minggu lepas hari khamis ku ada pergi interview jawatan sebagai financial planner dekat company tu.....rupa-rupanya dia lebih kurang macam jual insuran di mana kita kene cari orang or client untuk invest dalam company diorang atau skim diorang..diorang adelah terang sikit-sikit pasal skim kononnya kalau client invest dalam sim confirm terjamin coz kononnya dia under BNM (Bank Negara Malaysia) aku lau tau kerja macam tu confirm aku tak apply dari awal lg hahahah..

hari ini pulak aku terima mesej dari company tu..tengok diorang guna mesej ja huhhhuuhu..aku salin semula k apa yang hantar dekat aku

TAHNIAH anda berjaya diterima utk jwtn financial
planner di ________. sila lapor diri pd 20/9 jam 10 pagi.
Sila bawa salinan ic, 3 kpg gambar ic, salinan sijil
tertinggi, wang pos rm50 utk pendaftaran


ni lah mesej keluar dr phn tak canggih ku huahuahua



mesti dapat agak kan logo ni heheheh

ok la good nite...aku tak pergi pn try to get other job...hope
dapat lah :-(

No comments:

Post a Comment

adiWidget™