Tuesday 6 September 2011

my first xperience

pagi tadi ku terjaga pastu aku pun raba-raba atas katil cari phone aku..mane lak ni haaaaa jumpe pn heheheh..baru pukl 4.59 pagi...haishhh apasalah tak boleh nak tido ni...cube teka sebab ape ni semua sebab interview punye pasal lah...aku nervous sebenarnya coz pagi ni aku kene pagi interview...nak2 lagi first time pergi lagi lah aku cuak huhuhuhu....tak dok senang aku huhuhuhu...lepas dari jaga tu terus tak leh tido...

aku siap2 p interview kul 9.30 mandi siap2 kan  diri sampai kol 10 lebih....pastu aku tunggu abg aku balik umah coz dia yang akan hantar aku pergi hehhehe... kene cepat2 sebab kol 11.00pg dh start nasib lah tempat tu xde lah jauh sangat dari rumah aku lalalallala.

ok tu citer time kat umah ni time kat pejabat tu nervous ni dari jauh dah nampak pintu office tu huhuhu...aku pun melangkah kuar dari kereta dengan membawa sebuah file dan di bahuku tersangkut beg galas...aku pun beri salam tengok dalam tu lebih kurang 10 orang tengah tunggu di luar....aku pergi jupe kerani tersebut kemudian isi borang..no tertera di borang tersebut NO 11 maknenyer aku orang yang ke 11 huhuhuh...sabar je lah menunggu yer..aku pikir2 jugak ape lah yang die nak tanye nanti....pastu aku terdengar name seorang di panggil...die pun masuk tak lame kemudian die keluar dengan semyuman yang lebar dalam hati aku cakap ok lah kot kat dalam bilik tu huhuhuhu..

rupe2nyer dia buat ujian komputer dia bagi satu salinan surat kemudian dia bagi arahan taip balik surat tersebut...aku pun buat sampai siap hehhe...lepas dah siap tu baru lah interviewer panggil nama aku..aku pun ikut masuk dalam bilik tu...tak sampai 10 minit pun dia tanya soalan dh settle lega rasanyer...dia kata nanti dia akan hubungi semula aku...aku pun cakap time kasih sudi luangkan masa temuduga aku...aku keluar dari office tu jam dah menunjukkan kol 1.00pm...sian abang aku tunggu aku...time kasih abang ngah tunggu sampai habis sikit pun dia tak merungut...love u my bro..

soalan cepu mas dia tanya pernah tak guna software akaun? aku pun cakap pernah UBS accounting...lagi dia tanya pernah guna tak BIZTRAK..aku pun cakap tu pun pernah belajar masa kat u sem 3 ke 4 aku tak ingat heheheh...ape2 pun tunggu jelah keputusan dapat ke tak dapat....redha jelah but first try jadikan pengalaman

oklah panjang sangat dah aku membebel ni daaaaa c u next time....

No comments:

Post a Comment

adiWidget™