Sunday 4 September 2011

makan-makan di hari raya

assalam....hari ni aku tak ada buat2 apa-apa pun just lepaking at my sweet home hehehehhe...
cume aku kuar p makan jemputan dari jiran belakang umah aku je...tak jauh pun jalan kaki tak sampai 5 minit dah sampai...bila dah sampai terserempak lah makcik2 merangkap orang kampung aku jugak.....lepas jupe tuan rumah dan bersalam aku pun makan lah...makan sikit je nak diet la kata kan hahahhaha...aku terhendap2 jugak manelah kawan aku ni dia sama umur dengan aku tapi dia dah kahwin huhhuuh...sekarang tengah pregnant....tunggu2 tak keluar jugak aku pun makan lah dulu...susah jugak orang dah kahwin ni dengan member pun susah nak jupe...dah lah aku sorang je perempuan bujang kat situ so terpaksa lah lepak dengan makcik2 borak2 kasi redah jelah diorang borak pasal apa pun janji tak macam kera sumbang sorang2 jer huhuhu...dah habis makan baru lah jupe kawan aku tu merangkap anak tuan rumah tersebut...sempat borak sekejap je aku mintak izin untuk balik...bosan r duduk kat situ huhuhuhuu.........lepas bersalam salaman dengan makcik2 dan tuan rumah aku pun balik...................


p/s jgn sombong2 tau...ingat sape diri kita......penuh makna tersirat pesanan ni fikir2 kanlah yerk

No comments:

Post a Comment

adiWidget™