Monday 12 September 2011

sihir gambar di FB


Assalamualaikum, hai semua hari ni aku cuma nak tulis  cerita yang aku baca dalam akhbar KOSMO hari ini mengenai seorang perempuan yang berumur 22 tahun telah disihir oleh seorang wanita yang juga merupakan bekas teman wanita teman lelakinya. motif perempuan tersebut yang juga dikenali sebagai MARIA, adalah akibat daripada cemburu hubungan mangsa atau dikenali sebagai IRA yang juga merupakan penuntut di salah sebuah pusat pengajian tinggi. Mangsa menyedari  dirinya disihir apabila dia megikuti rawatan sebuah pusat rawatan islam di Nilai.

Zaman sekarang macam-macam boleh berlaku..Walaupun teknologi semakin canggih tapi benda-benda yang khurafat ni masih lagi wujud...hope orang ramai di luar sana berhati-hatilah yep..Nasib lah dalam fb memang aku tak letak gambar aku gambar teddy bear yang comel je menghiasi profile picture aku hehehehe...lau ada pun aku buat private.



2 comments:

  1. tau takpe zaman sekarang mcm2 orang boleh buat kalau dah dendam

    ReplyDelete

adiWidget™