Saturday 17 September 2011

Resepi Coslow

assalamualaikum hai... hari ini aku nak kongsi resepi coslow..aku teringin sangat nak makan coslow so search dekat google jupelah resepi...sekarang maklumat semua di hujung jari cakap je nak ape hehehehehe, cuma kita kene pandai menggunaka teknologi yang canggih ni dengan sebaiknya....ressepi ni aku ubah sikit biasa orang guna kobis dengan lobak merah (carrot) tapi aku change carrot with mix vegetables hehhehe coz adik aku terlupa nak beli carrot huhuhuhu...

Bahan-bahannya
  1. kobis bulat (potong halus-halus)
  2. mix vegetables/carrot (mix vegetabales tu aku rebus dulu)-korang boleh guna carrot kalau tak nak mix vege
  3. mayonis (aku pilih lady's choice)
  4. susu segar( aku tak letak pn coz adik aku tak beli)
  5. sedikit garam dan gula
  6. additional black papper(sapa yang suka pedas2)

Cara-cara
  1. campurkan kobis yang telah dipotong dengan mix vegetabales
  2. masukkan mayonis
  3. tambahkan garam dan gula ssecukup rasa dan sapa nak rasa pedas masukkan black papper
  4. gaul bagi sebati dan sekata
  5. masukkan dalam fridge 1-2 jam pastu boleh lah makan
selamat mencuba abang aku asyik2 buka fridge ambik aku punya coslow heheheheh first try.

No comments:

Post a Comment

adiWidget™