Friday 30 September 2011

routine ku selepas ini :P

assalamualaikum ni aku nak cerita pasal kerja aku sekarang hahhaha....lari terus dari apa yang aku belajar dekat u..takpelah nak buat macam mana dah rezeki daripda duk tanam anggur baek kerja ye dok hehhehehe

lagi pun aku buat kerja ni sementara je untuk beberapa bulan lepas ni kene cari job laen..hari-hari duk key in data naek pening jugak kepala juling biji mata mengadap pc dr masuk kerja kol 9 hingga lah office hour habis dahlah number panjang dengan tulisan macam doktor adoiiiiiiiii peningggggg hari-hari macam  ni.

tapi apa-apa pun aku enjoy lalllallala..gaji yang diberi bolehlah agak-agak dapat lah jugak 1k cukup2 makan jer .lusa dah nak p KEDAH konvo tak sabar nyer...esok lak nk p beli baju baru tudung baru n p register ambik lesen kereta bersyukur sebab my abah support duit ambik lesen kete ambik yang special hhaahahah...aku tau lau aku tak ambik yg special grenti susah nak pass lesen memandu. :P

oklah cukup lah setakat ni au membebel.....

No comments:

Post a Comment

adiWidget™