Wednesday 14 September 2011

Malaysia Book of Record 10 sen

asssalamualaikum, hai korang hari ini 2 entry aku buat, satu pasal effect ubat penadol   ok kawan-kawan semua seperti mana yang kita ketahui  kita nak sambut hari 1 malaysia  16 Sept ni kan so citer yang aku nak karang ni pun bersangkut paut jugaklah kot dengan 1 Malaysia tak caya tunggu yer hahhahaa........

yang ini aku nak cerita pasal activity yang aku joint masa dekat UUM. aktiviti ni kiranya activity yang last aku joint because aku dah  tak lama dok kat u tu..aktiviti ni masa tahun 2010 sem 7 (2 okt 2010) hehhhehe sorry dah lama dah kan tentu korang dah meluat and dalam hati cakap cerita dah basi buat apa nak tulis  tapi apa2 pun ikut suka hati aku lah nak tulis cerita bila punm sebab aku the only one owner blog ni huahuahua jangan marah-marah ok nanti tak comey dah...

aku malas dah nak merepek merapu meraban  kita layan gambar jelah erk...tapi sebelum tu aku cuma nak beritahu ni  lah record yang pernah buat dekat UUM guna duit syiling untuk membentuk logo 1 Malaysia  :-). aku rasa bangga sebagai rakyat MALAYSIA..korang hargailah negara aku taknak perang2 ni tak aman hidup,,,,











okay kawan2 dah siap he3 gmbr ckit je dapat upload sorry

No comments:

Post a Comment

adiWidget™