Monday 30 January 2012

Awan Nano dalam office

Assalamualaikum semua today is monday huahuahaua hari yang malas nak pergi kerja sebabnya kerja bertimbun dan malas coz dah 2 hari cuti huhuhu..Bangun pagi tadi punya lah malas nak bangun aku set jam pukul 6.30 mandi sembahyang pastu sambung tido jap hahhahaha buruk perangai aku kan hikhikhik..

Pastu bangun basuh muka pakai jeans and tshirt official senangkan dress aku tak payah nak kene iron baju hehehe pakai uniform tshirt office jer...kecuali hari Friday hari ikut suka nak pakai baju apa pun basically aku pakai baju kurung hari Jumaat..

Back to story, abang aku drive hantar aku biarpun lesen kereta dah dapat tapi aku kene tunggu Mr Cutey aku dulu barulah boleh drive sendiri nanti hehhehe coz semua kereta kat umah semua manual aku nak kene guna kereta auto  jer huhuhu biarpun test lesen manual ayat keling aku ni just ignore ayat yang berterabur tu ok.
Ok sampai kat tempat kerja tengok depan pintu office berkerumun staff-staff kat situ rupanya pintu gray office tak boleh bukak...Hmmmmm lewat lah gayanya punch card hhuuhu takpe HR ada kuikuikui.....

Akhirnya datang seseorang yang membantu baru boleh bukak.. dah terlewat masuk 15minit macam itik masuk reban jer semua beratur nak masuk hehehehehhe....Sampai office on computer pastu start lah routine harian kerja aku hehehhe...Tapi sepanjang aku dalam office hari ini aku rasa nak dekat 10kali ke lebih daritu kot lagu yang sama je dok ulang dalam radio.Tempat keje aku ni boleh dengar lagu tak lah tension sangat wat keje heheehhee.Tentu korang dah tau lagu apakan yang aku maksudkan sape2 yang tengok AJL malam semalam mesti tau padahal aku tak tengok pun heheehehe just tau pun dari member yang dok cakap Awan Nano menang laguuuuuuuuuu tulah yang ku dengar hari ini..Apa-apa pun tahniah Aizat jadi juara AJL

No comments:

Post a Comment

adiWidget™