Saturday 6 August 2011

Dari uum ke Gua Kelam Part 1

hehhehe citer ni sebenarnya dah lame time tengah godek2 gambar dalam laptop ternampak pulak folder picture pergi Gua Kelam Perlis...time ni aku kat uum kedah tengah study sem 5...actually kitorang planing pergi Gua Kelam pun dah last minute huhuhuh...bcoz kitorang  jelezzzzz rumate aku sorang  balik umah tinggal aku 3 org ja n neighbour aku pulak merangkap geng kitorang gak tinggal 2 org je so malam khamis kitorang planning and decide nak pergi Gua Kelam...so kitorang berusaha cari kete sewa student besalah kan sewa keta jela yg mampu......akhirnya selepas banyakk number kete sapu (kete sewa) yg kitorang try dial dapat juga akhirnya sebuah keta kancil warna merahhhh...


keesokan nya hari jumaat pagi2 lagi kitorang dah bertolak, kunci kete dah ambil dr penyewa and kitorang bergeraklah p sane......sampai je kat perlis kitorang stop kat satu gerai beli makanan tapau untuk mkn kat Gua Kelam....













akhirnya destinasi yg kitorang tuju pn sampai,,, time sampai tu xde org pn becoz kat perlis hr jumaat diorg still keje lg and student p school..horeyyy boleh mandi ikut suke hati leh wat gaye bebas lentang kupu2 hehehehheehe. gambar time mandi tak leh upload coz menghormati rakan2 ku yg laen ngeeee




 selepas enjoy mandi manda n makan2 kat ctu kitorang pn bertolak ke destinasi seterusnya p Padang Besar..tak sah lau org p Perlis tak p Padang Besar becoz kat cini byk barang jual n murah2 berlaka enjoyyy shoppingggg. singgah sebentar ambil gambar sblm p next destination hehehhehehe.........



 signboard to Padang Besar------}












 ni my roomate Ros a.k.a Kak Long kat Padang Besar bnyk bag rambang mate nak pilih hehehehhehe
cukup seharian kitorang round2 Perlis...singgah sebentar kat tepi Jalan kat ladang tebu...kat situ ade satu pondok leh tngok pemadangan yg cantikkkk...sebhagian gambar kat sini tak sempat nak upload sorry internet slowww bangat niiiiii...ok lah sampai sini jeeee nnt kan part 2 ye hehehe.........



No comments:

Post a Comment

adiWidget™