Sunday 21 August 2011

opsss sorry hotel n homestay sume dah full

Assalamualaikum..... lame dah tak update blog kesayanganku ini huhuhu sekrang ni busy ckit.....bukan busy wat persiapan raye tp bz wat benda laen hehhhe bz mencari keje hhuhuhuhuhhu dalm minggu ni bermacam2 dugaan yg aku hadapi ade pahit ade manis yg manis aku simpan yg pahit tu terpaksa lah telah huhhuhuh ape2 pn aku redha dgn ketentuannya... seperti mane yg diketahui aku akn KONVO tak lame lg hotel n homestay sekitar UUM semua dh hbs di booking tak sempat aku nak book nasib baek atas jasa kawan abg ku yg sudi menjadi penunjuk jln dan sudi menumpang kan kami tdo di umah saudara nya kat KEDAH....syukur alhamdulillah lau tak tak taulah nk merempat kat mane hehheheh so duit hotel dah save...duit makan duit minyak n duit tol telah disponsorkan oleh my PAPA kesayanganku...ABAH tak dapat ikut sekali nanti sebab ABAH kurang sihat,,, tak taulh berape owang yang akan ikut nnt.. HOPE sumenyer berjalan dengan lancar hari tu nnt :-)

No comments:

Post a Comment

adiWidget™