Saturday, 13 August 2011

kawin muda

salam,, entry kali ni pasal khwin muda plak....
apsal pulak kali ni tajuk kahwn muda?
coz ramai sangat orang zaman sekarang yang kahwin muda
si joyah umur 23 dah anak 3. milah 2 orang, timah, zizah and laen2 anak dah sorang
and ade jugak dua tiga orang bakal menjadi mummy......
lau diorang dapat laki kaya takpe lah
ni pasangan umur 21 thun baru camne diorang nak cekau duit erk kahwin
huhuhuhu.......ape2 pn rezeki di tangan allah s.w.t benda baek insyaallah Allah s.w.t  akn tolong
huhuhhhhhu ape bestnya kahwin awal erk hanya mereka saja yang tahu hahhaha

mayb diorang nak megelakkan benda yang tk elok
berlaku kot....
orang cakap lebih baek kawin cepat kan benda baek harus disegerakan

aku bile erk nak kawin hahhahaha
tunggu r eko aku dah stabil baru lah kawin
mane nak pikir umah lg, susu anak lampin anak lg lau dah kawn
barang sekarang  semuanya  dah MAHAL takkan nk harap laki aku je semua kn 
laenlah lau kawin ngan anak DATUK ke anak RAJA ke baru leh dok goyang kaki ja hehhehehe....


No comments:

Post a Comment

adiWidget™